شنبه ۳ آذر
ابعاد فاصله شعری از حسين زرتاب
از دفتر خط كبود نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۵۲۷۱۶
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
-424-ابعاد فاصله -1395/10/3
می لرزد
زیرِ نورِ شمع
تصویر ها
با باد های سرد
در طولِ کوچه ها
ماه
نقره می پاشد
بر دورتر درخت های دهکده
نیلی وش و بنفش
سایه ها
پیوسته و کشدار
دیوار ها
ستبر
مردم،
در کومه ها
همراه کودکان
از مرد و زن
گرد چراغ های گرمسوزِ فصلِ سرد
اینجا
روشن ز زندگی
بیغوله های ما
شبگرد
پیچیده شالِ پشم، کلاهِ سفید
قدم می زند
تنها
در معبری آشفته از خیالِ امن
فراموش میشود
دورتر از آبادِ آبادی
انسان و زندگی
در بین سایه روشن ابعادِ فاصله
ایجازِ رابطه
""حسین زرتاب ""
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از لطف شما دوست بزرگوار | |
|
سلام زیبا حضور شماست دوست عزیز | |
|
سلام ممنون شاهرخ عزیز به شعر باشید و آگاهی تا همیشه | |
|
سلام و سپاس دوست عزیز متشکرم | |
|
سلام و سپاس شاعر عزیز باشید تا همیشه به شعر و آزادی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست