"عشق مادری" !
شانه ای مردانه می خواهد عشق مادری
صبر را جانانه می خواهد عشق مادری
پُرنوازش،بی دریغ ولانه ی آرامش از..
ناز بچّگانه می خواهد عشق مادری
غرق در دنیای پاکیّ و صفاو بی ریا
یک دل دردانه می خواهد عشق مادری
فصل بی پایان امن ازاشتیاق واضطراب
خشم رابیگانه می خواهد عشق مادری
پر زِاحساس وگل زیبای ایثار وجمال
حافظ کاشانه می خواهد عشق مادری
همچو دریا،بی کران،آرام وآبیّ زلال
بخششی شاهانه می خواهد عشق مادری
مریم عذرا که جنّت زیر پای اونهاد
جام حق پیمانه می خواهد عشق مادری
میترا گونه و نورو فرّ ایزد را کنار
شور جاویدانه می خواهد عشق مادری
می نوازد بردل آهنگی چنان جوی روان
مهرراچون لانه می خواهد عشق مادری
پیرِ مرشد،رهنمای مهربانی از دل ِ..
بی سروسامانه می خواهد عشق مادری
بشکفد از دامنش زیبا گل انسانیت
خاک آن گل دانه میخواهد عشق مادری
استوار وبی تزلزل،اسوه ی حجب وعفاف
احترام خانه می خواهد عشق مادری
از دل کوروش برای قدردانی-ذرّه ای-!
شعر عاشقانه می خواهد عشق مادری
*"میترا" : در فرهنگهای فارسی مهر را فرشتهای نشان بر مهر و دوستی و خرد در کارهای مالی و مصالحی دانستهاند که در ماه مهر (ماه هفتم از سال خورشیدی) و روز مهر (روز شانزدهم هر ماه) بدو پیوند یافته است و شمارآفریدگان از نیکی و بدی به دست اوست.
کوروش راد(حمیدرفیعی راد)
درودها بزرگوار
بسیار زیبا وصف کردید