جمعه ۲ آذر
اشک ملامت... شعری از علی صادقی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۹:۳۰ شماره ثبت ۵۲۲۹۷
بازدید : ۶۵۸ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
«منازل سفرت پیش دیده می آرم»
شبانه چونکه بر آیینه اشک میبارم
در این خیالِ محالی ٬کجا سبک باشد
دوبالِ خسته یِ دل تا گرانِ غم دارم
پسند نیست به دل٬ صبر بیش از اندازه
تمام گشته صبوری٬ زوعـــده بیزارم
نه جایِ مُهر لب و مِهر دست بر صورت
زبسکه "اشک ملامت" بشست رخسارم
خراشِ خار فراقت ٬زمینِ دل بدرید
به شخم غم به دلم تخم غصه می کارم
دوای درد نجستم ٬شفـــــــــــا کنم چاره
جزاین مرا چه علاجیست٬چاره ناچارم
برفته بارم از این شانه ٬گه بر آن شانه
«اگر چه هیچ به منزل نمی رسد بارم»
صفایتان برقرار ./
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.