يکشنبه ۲۷ آبان
خواهش شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۱:۳۰ شماره ثبت ۵۱۶۹۷
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
ای که با تو زندگی آباد ، ویرانم نکن
دامنت را دور ، از دستان لرزانم نکن
مثل خورشیدی ودل مانند گل روسوی تو
با غروبت ، خاکسار و سایه گردانم نکن
ای نفس هایت نسیم زندگی بخش بهار
در خزان مرگباران ، یار طوفانم نکن
هم غرورم مرده و هم آبرو ، از گریه ام
اشک را همبستر رسوای مژگانم نکن
من که با رؤیای تو شادم ، بیا و لااقل
خواب شیرینم نزن بر هم ، پریشانم نکن
اینهمه خواهش ندارد سود ، رفتی،بعد من
آن چه با من کرده ای با دیگران جانم نکن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.