سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      سنگ‌مغز!

      شعری از

      مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)

      از دفتر دیوان سروده‌ها...ی انصاری سمنانی (شیدای سمنانی) نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۲۳:۰۳ شماره ثبت ۵۱۴۹۰
        بازدید : ۳۴۷   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
      آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)

       
      سنگْ‌مغز!
       
      ته‌ماندۀ زندگی را
      می‌ریزد در بشکۀ
      ...خِ و...وهات،
      یا پای گورِ
      ا...با... خرافات،
      آدمک سنگ‌مغزی که
      پژمرده‌اند جوجه‌هایش
      از کمبود بارانِ
      خوراک و پوشاک...!!!
       
                                                        خرداد 1395 خورشیدی
                                              مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰
      درود گرامی
      زیبا
      پر معنی
      موثر
      خندانک خندانک خندانک
      بهارک (دختر پاییز)
      پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱
      زیبا خواندمت قلمت نویسا خندانک
      استاد بزرگوار بسیار زیبا خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      ته‌ماندۀ زندگی را
      می‌ریزد در بشکۀ
      ...خِ و...وهات،
      یا پای گورِ
      ا...با... خرافات،
      آدمک سنگ‌مغزی که
      پژمرده‌اند جوجه‌هایش
      از کمبود بارانِ
      خوراک و پوشاک...!!!

      خرداد 1395 خورشیدی
      مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      محمود  خرمی فرد
      پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳
      خندانک خندانک
      درود برشما
      نیلوفر دائمی (نیل)
      شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۶:۱۹
      بسيار زيبا خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0