يکشنبه ۴ آذر
جونپناه شعری از ریحانه صفری
از دفتر دلنوشته ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ شماره ثبت ۵۰۳۱۲
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب ریحانه صفری
|
جون پناه
یه وقتایی حواسم نیست
یه وقتایی ازت دورم
تو با من من ولی انگار
خراب و سردو ناجورم
یه وقتایی دلم تنگه
خودت می دونی لبریزم
تو رو گم میکنم انگار
یه گوشه اشک می ریزم
یه وقتایی شبه دنیام
بدون لحظه ای امید
پر غم میشم و انگار
میباره رو سرم تردید
خدایا بی تو آشوبم
خلا دنیامو پر کرده
دعا کن قلبمو امشب
که از بی راهه برگرده
درست اینجا همین لحظه
که میوفته دلم از پا
تو با دستای رویاییت
بلندم میکنی از جا
تو رو حس میکنم هر دم
همین جا وو همین لحظه
همین که با منی خوبه
به هر چی عشقه می ارزه
دلم قرصه به آغوشت
تو روزایی که پر دردم
حلالم کن اگه یک دم
به لبخند تو شک کردم
ریحانه صفری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.