چهارشنبه ۳۰ آبان
|
آخرین اشعار ناب هانا زارعی
|
.از صبح تا شب ، فکر و بی تابی شب تا سحر هم غصه، بی خوابی میترسم از اَشکال داروها یک قرص لطفن ... جرعه ی آبی! دارد تماشا می کند حالم میترسم از کپسول و از آمپول دارد مرا با حرص میبلعد "ایمی پرامین" ... "امپرازول" اسمی درون گوش من مانده دکتر! صدای وزوز از آنجاست از او صدای مبهمی مانده از من کسی که واقعن تنهاست دکتر! نجاتم ده، بده دارو یک قطره ای یا "جینکو بیلوبا" نسخه بده، بنویس و امضا کن یک عالمه قرص، با دُز بالا #هانا_زارعی #دارو_نوشت. *ایمی پرامین Imipramine : داروی ضد افسردگی *امپرازول omperazole : داروی درمان زخم معده و ... *جینکو بیلوبا Ginkgo biloba : داروی درمان وزوز گوش، تقویت سیستم عصبی و حافظه و ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
داروخانه بود