يکشنبه ۲۷ آبان
اين دل زعشق مرده ! (تقديم به استادترمك گرامي ...) شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۵۰۲۲
بازدید : ۶۰۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
من تشنه دركوير ولي جويبار نيست
بيمارِحال خود كه صبروقرارنيست
درباغ گل روم همه شاخه هاست خشك
روئيده خاروُخس ولي غنچه زارنيست!
دراين خزان زرد مغبون نشسته ام !
چون فصل رويش است وليكن بهارنيست
صياد بي امان به فكرشكارخويش
آهوشكسته پا وُتابش فرار نيست
اين كاروان غم به مقصد رسيده است
دركاروانسرا ولي غمگسارنيست !؟
اين روزگارِتلخ ، بي معني وُحزين
عشقت نهان شده ، تورا اختيارنيست
خواهم كه باز تاس بريزم به بخت خود
وقتي كه عشق رفته نيازت قمارنيست
بس كن مريزاشك ، كه مرهم نمي شود !
اين دل زعشق مرده وليكن مزارنيست !
s@rv
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.