جمعه ۱۱ آبان
عطرخيال شعری از داود باقرزاده(غمین)
از دفتر غمین عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۵۰۱۹
بازدید : ۷۶۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر داود باقرزاده(غمین)
آخرین اشعار ناب داود باقرزاده(غمین)
|
در خیالم ،چه تماشا،رخ زیبای تو دارد
کاسه چشم نگاهم ،جام شهلای تودارد
عطر گیسوی خیالت،خونفشان است و دلارا
آسمان تیره امشب رنگ موهای تو دارد
آمدی بنشین و بشکن غربت و تنهاییم را
این فضا حالا چه عطری با نفسهای تو دارد
تاتو آهسته گشودی صحبت شیداییم را
دل چه غوغا از صدای پر زسودای تو دارد
من در آغوش تو گشتم آشنا با ساز قلبت
قلب من شوری به سینه از تپشهای تو دارد
با تو امشب میل مستی دارد اینک جان و هستی
همچو قطره دل به شوقی خوش به دریای تو دارد
ساقی بزم خیالم در کنار یادت امشب
جام نوشین خیالی از سراپای تو دارد
خسته ای غمگین و تنها در حضور ماه و رویا
دردعشقی ناشکیبا در تمنای تو دارد
غمین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.