يکشنبه ۴ آذر
پرواز میخواهد دام شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ۲۲:۰۵ شماره ثبت ۵۰۱۴۰
بازدید : ۹۳۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
پروازمیخواهد دلم
ناشادم از دلخستگی ، آلودگی دلبستگی
پرواز می خواهد دلم ، فریاد از وابستگی
اُفتادگی نانِ من است ، عشق تو ارکان من است
پیدایی از آن تو و ، شیدایی از آن من است
آمد بهاران عیدشد ، پژمُـردگها صید شد
بُلبُل به تاج گل نوشت ، باز ، عاشقی تمدید شد
مُرغان به سر شور و نوا ، همراه با باد صَبا
مست از مِی ناب طواف ، پربرگشودن تا خُدا
وقت است گل رُخ وا کند ، باغمزه اش غوغا کند
پیراهنی مخمل به تن ، نقش بهـشت ایفا کند
عشق عاطفه زاینده است ، برهستی عطرآکنده است
حتّی خُدا را غمزه اش ، محراب دل بنشانده است
بنویس ای زیبا نگار ، ما هرچه گفتیم از بهار
برعاشق ومعشوق وعشق ، اوهست آرام و قرار
بُگذشت نُه روز از بهار ، امروز هم با انتظار
دراهی از جنس حضور ، من فکرتو دل بی قرار
22
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و ناتمام