يکشنبه ۴ آذر
دلتنگی شعری از پویا نعمت الهی
از دفتر خاطره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۸:۰۳ شماره ثبت ۴۹۹۰۴
بازدید : ۲۹۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب پویا نعمت الهی
|
"دلتنگی"
دوباره آخر هفته...دوباره دلتنگی...
دوباره "بی کسیِ تو"...وَ یک دل سنگی!
نخواستی برود...رفت...و لا اقل از قبل...
نکرد با دل دیوانه ات، هماهنگی!
تمام قصه همین بود:...او نخواست تو را...
اگرچه ساده و صافی...اگرچه یگرنگی
ولش بکن برود...او لیاقتش کم بود...
ولش بکن برود...اَه!....چقدرررر میزنگی؟!
گذشت هرچه که بوده...کمی بیا به خودت!
برای بودن یک مرده باز می جنگی؟!
تمام قصه همین بود...او نمی فهمید...
"تو" پنج شنبه و جمعه چقدر دلتنگی!
پویا نعمت الهی"سینا"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.