جمعه ۲ آذر
شهرم شعری از مهدیه محمودی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۴۸۹۹
بازدید : ۱۶۴۵ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مهدیه محمودی
|
به شهرم سر زنید
░مردمش غریبه اند با زندگی░
░شهرم را بوی لجن گرفته░
░مردمش از بو کرند░
░شاید نمی خواهند حس کنند░
░من از کدامم؟░
░░شهرم را مه گرفته░░
░مردمش هیچ را نمی بینند░
░من را نمی بینند░
░و من آنها را░
░░شهرم را آب گرفته░░
░مردمش غرق افکارند░
░من نیز غرق اشعارم░
░░در شهرم راست بوی گند می دهد░░
░دروغ زیباست░
░حق گمشده است░
░░در شهرم شادی را دزدیدند░░
░آزادی افسانه است░
░و محبت در خواب░
░░جوانان شهرم پیر شده اند░░
░آرزویشان مرگ است░
░نه پرواز░
░░کودکان شهرم░░
░سیاست را بازی می کنند در کوچه ها░
░ریا را، کبر را، زور را░
░یاد می گیرند از سر خط░
░دزدان عقاید░
░░شهرم را در دست گرفته اند░░
░ریشه می دوانند░
░همه چیز به سوی آنهاست░
░حتی باد و باران░
░░در شهــــــرم░░
░خشک کرده اند شاخه های احساس را░
░فقر را می کارند░
░و تنیده اند در باورهایمان░
░░در شهــــــرم░░
░سکوت را یادمان می دهند░
░لال شدن را░
░تاب آوردن نعمتی ست دوستان░
░░در شهــــــرم░░
░ارزش ها را به تاراج برده اند░
░پای آزادی را قطع کرده اند░
░و دست فریاد را░
░░در شهــــــرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.