يکشنبه ۴ آذر
غزل و ترانه شعری از مسعود مهرابی( درویش)
از دفتر من و دلم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ۰۳:۴۴ شماره ثبت ۴۸۶۸۰
بازدید : ۶۲۰ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر مسعود مهرابی( درویش)
آخرین اشعار ناب مسعود مهرابی( درویش)
|
و یکنفر دلش از آسمان هوایی تر
بجای مرهم زخمش ،نشست ترانه نوشت
به یاد خاطره هایی که تلخ و شیرین بود...
کمی ز دشنه ی بی رحم این زمانه نوشت
خزید بگوشه ی دهلیز سرد تنهایی
و از تلاطم شبهای عاشقانه نوشت
کسیکه در جوار خودش هم غریب خواهد مرد
درون پیله ی سردش،چه شاعرانه نوشت!
شبیه دفتر مشقی که خط خطی گردید
ز یادگاری زخمهای بی نشانه نوشت
دلش هوایی و چشمی که شعر باران شد
بخون دیده غزل گفت ولی،ترانه نوشت
مسعود مهرابی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست