سه شنبه ۱۵ آبان
بازگشت شعری از حمیدرضا عاشوری (حامی)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۰ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۴۸۵۲
بازدید : ۷۴۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)
|
مي رسه لحظه ديدار
بين دستاي تو بامن
قصه منوُ توُ عشق دوباره تکرار موندن مياد اون لحظه ترديد توي تنهايي كوچه
خالي از دلواپسيها
خالي از حرفُ بهونه
ميرسيم سر دو راهي
دوباره قصه هجرت
يادمون مياد كه روزي
عاشقي از پيش ما رفت
از سر خط مي نويسيم
قصهُ و ترانه اي نو
خاطرات رفته بر باد
فصل سرد رفتن تو
دوباره قرارو نامه
يادگاري روي ديوار
دل سپردن تو يه لحظه
ساعت بدون تكرار
غزلي واسه رسيدن
توي ظهر گرم مرداد
عاشقانه خوندم از تو
اما دل به گريه افتاد
مي تونستي ساده باشي
تا واست ساده بميرم
خنده باشي روي لبهام
دستهاي تو رو بگيرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.