يکشنبه ۴ آذر
بخاک بازگشتم شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ۲۰:۳۰ شماره ثبت ۴۸۴۰۹
بازدید : ۱۲۲۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
بخاک باز گشتم
از خاک آمده بودم بخاک باز گشتم
بر سنگ سر چو نهادم تهی ز ناز گشتم
چشمم بخاک سیه شد جوال بی منت
جسم از بهانه بری شد جدا ز آز گشتم
پوسیده شد قفس استخوانی ام ؟ روحم
بگشود پر به ثریا و بی نیاز گشتم
با قدسیان همه شب در قرارگاه فلک
خواندم کتاب خرد را و سر فراز گشتم
پاشید عطر گل یاس بر سرای وجود
دیدم که زنده ام و جامه دار راز گشتم
پرسیدم از همه ی ساکنان ملک و ملک
گفتند تبرئه ام ، عاری از گداز گشتم
در بیکران که زمین همتراز ذرات است
من هم مثال همه ذره از مجاز گشتم
پیرنظر " سلیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
بسیارزیبا قلم زدید