شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر زینب غفوریان یاورپناه (آیه)
آخرین اشعار ناب زینب غفوریان یاورپناه (آیه)
|
مثل قلبی که سراسیمه به عصیان برسد
این دل تنگ نباید که به سامان برسد
از دلت تا دل من و راه چه طولانی شد
منتظر باش کسی با دل گریان برسد
جرم من گاه فقط عشق تو بوده،مگذار
پای این مجرم دلخسته به زندان برسد
سال سرد و شب تلخ و غزلم خشکیده
من خودم خواسته ام ماه به ابان برسد
فتنه ها میکنی با چشم خودت، میترسم
دست چنگیز مغول باز به ایران برسد
دود این شهر زیاد است بیا و بگذار
یک نسیم خنکی باز به تهران برسد
شعر ها تلخ و بجای دو سه فنجان قهوه
گر نباشی دو سه نخ کِنت به پایان برسد
محسن چاووشی و جاده ی تاریک و درخت
حیف ازین راه به پایان خیابان برسد
#زینب_غفوریان(آیه)
٩۵/۴/١٣
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پای این مجرم دلخسته به زندان برسد
درودبانو
زیبا قلم زدید