جمعه ۲ آذر
رقص خون شعری از پانته آ عسکری
از دفتر جزر و مد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۴۸۳۶۹
بازدید : ۹۹۱ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب پانته آ عسکری
|
زیر شمشیر غم ات.. عشق به خاکم انداخت
رقصِ خون بود.. به گردابِ هلاکم انداخت
ضربِ بیدادِ همایونِ تو از هوشم بُرد
سر به ماهور زد و گوشه ی راکم انداخت
انگبینِ لبِ تو مرهم و درمان ام بود
بی ثمر عشق در این خوشه ی تاکم انداخت
خرمنی لاله زیارتگه حافظ بردم
عطر آغوش تو بر تربت پاکم انداخت
"آن که شد کشته ی او نیک سرانجام افتاد"
خواجه فرمود و غم ات باز به خاکم انداخت
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها ممنونم از ابراز لطف تان | |
|
سلام و سپاس فراوان | |
|
سلام و عرض تشکر | |
|
درودها استاد سپاسگزارم | |
|
عرض ارادت | |
|
سلام بر بانوی همیشه زیبانگر | |
|
سلام و تقدیم احترام و تشکر فراوان از نقد بسیار ارزشمندتان استاد ارجمندم می آموزم از محضرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.