پنجشنبه ۱ آذر
دوستت دارم شعری از هانیه چاووشی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۰۶ شماره ثبت ۴۸۲۸۰
بازدید : ۷۳۸ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب هانیه چاووشی
|
دوستت دارم و
این،
"معلول"ترین
"علت"
دلتنگیَم است....
#هانیه_چاووشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.