سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
سرودن از تو علی ،بخت ویار می خواهد
رسیده قرعه به من افتخار می خواهد
چه قدر شادم و مغرور ،شیعه اینگونه
به اعتبار شما ، اعتبار می خواهد
دلم به غیر تو در ازدحام مذهب ها
تورا اگر که نباشی چه کار می خواهد؟!
تمام هستی واین کائنات مولایم
تو را به قدر خدا بی شمار می خواهد...
دوباره عشق تو افتاد در دلم امشب
ببین میان غزل آشکار می خواهد
تلالو دو جهان ، نور یازده خورشید!
بتاب، این همه دل سایه سار می خواهد!
* * *
زبان ، ز وصف تو قاصر ....سرودنت آری
دلی به وسعت یک شهریار می خواهد
لیلا باباخانی
دوباره عشق تو افتاد در دلم امشب
ببین میان غزل آشکار می خواهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلی به وسعت یک شهریار می خواهد
دررود بانوی عزیزم
بسیارزیبا بود
ماجورباشی نازنین
والتماس دعا تواین شبا