دوشنبه ۵ آذر
من_نت_خدا شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ۱۳:۵۹ شماره ثبت ۴۸۲۱۸
بازدید : ۳۳۰ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
#من_خدا_نت
امشب نِتَم آورده ام ناخوانده مهمانش کنم
یا اینکه توبه میکند یا اینکه ویرانش کنم
القِصّه مهرش بر دلم بد جور افتاده خدا
راهی جلو پایم بنه بیرون از این جانش کنم
جای تورا درسینه ام بگرفته حَی وحاضری
باید که من ترکَش مثالِ دین و قرانش کنم
روزی هزارو هشتصد و هشتاد باری دیدمش
چیزی نمانده چون بتی جانم به قربانش کنم
یارب به حق این شب #قَدرت به من قُدرت بده
تا داده ام را وصلِ تو ،مملُوْ ز ایمانش کنم
التماس دعا
1395/4/5
#حسین_زارع_سخویدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود