يکشنبه ۴ آذر
راه ندادی شعری از محمود انصاری
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۶ شماره ثبت ۴۷۹۳۹
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محمود انصاری
|
ای آنکه مــــــــرا در دل خـــود راه ندادی
در بـــرکه ی شب بهـــر دلـــم مــاه ندادی
هــر بـــار دلــــم خواست ببوسد بدنت را
در بــاور مــــن هیچ بـــــه جـــز آه ندادی
فرهـاد شـــدم گرچه به این عاشق خسته
جــــــــز کندن کــوهــی غمِ جانکاه ندادی
مانند شراب است لبت حیف کـــــــه از آن
یک جــرعه به این بنده ی گمــــراه ندادی
در صفحه ی شطــــرنج دلم شاه تو بودی
افســــــــوس بهایی تو به این شاه ندادی
چون می گذرد در دل من باز غمی نیست
ای انکه دلت را بـــــــــــه دلـــم راه ندادی
محمود انصاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.