جمعه ۲ آذر
عطر شیرین گلاب می آید شعری از زهرا حسین زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۴۷ شماره ثبت ۴۷۷۹۲
بازدید : ۲۴۸ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسین زاده
|
صوت حق و کتاب می آید
به من و تو خطاب می آید
روزه واجب نموده در قرآن
عطر شیرین گلاب می آید
|