جمعه ۲ آذر
کابوس گلهای آفتابگردان... شعری از حامد محمدی
از دفتر آییژ«سپید» نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۳۴ شماره ثبت ۴۷۷۴۵
بازدید : ۴۷۲ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب حامد محمدی
|
دلتنگت که میشوم ،
تمامِ انگشتانم غزل نویسِ تو میشوند...
حادثه هم که باشم ،
تا تو نباشی اتفاق نمی افتم ...
خواب هم که باشم ،
تا چشمانت نباشند ، خبری از آمدنم نیست...
اشکهای چشمانِ تو فقط ،
دردِهایم را میدانند و بس ...
توووو...
اتفاقِ نَـیـُفتاده ی همیشه ی قلب ِمنی...
تووو...
حاصلِ ،
دیدارِ روزِ اولِ دلم با شیدایی ،
زیر نور فاصله ها ،
کنار انتظار همیشگی هستی ...
بیا آفتاب آفتابگردان های دلم بیا ،
بیا و بمان ...
بیا کابوس همه ی گل های زیبا ...بیا...
حامد_محمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.