هزار و یک ترانه
دفتر سوم: هجر
نام ترانه: بمیرمو درد تو را نبینم
**
بمیرمو تب ه تو را نبینم
Be miramoo tabe too raa na baiinam
I die and not to see your fever never
گونه یه تب دار ه تورا نبینم
Goo neie tab dare too ra na bibam
بمیرمو درد ها یه تو را نبینم
Bemiramo dardhaie too nabinm
ناله و دردها یه تو را نبینم
Nale va dard haie too nabinam
**
بمیرمو بی تو که من نباشم
شاهد درد ها یه تو من نباشم
بمیرم مو حال بدت نبینم
من نگران ه حال تو نباشم
**
بیمرمو اشک ه تورا نبینم
چشمایه اشک آلود تو نبینم
بمیرمو رنج ها یه تو بنینم
زرد یه رخسار ه تورا نبینم
**
تب دارمو - بیمارمو – بیمارم
از تب ه تو من تب دارو بیمارم
از تب تو من تب دارو – تب دارم
از تب تو میسوزد این رخسارم
**
تب دارتو منم منم – تب دارم
بیمار ه تو منم – منم – بیمارم
بیماره چشمان توام بیمارم
مبتلا به درد ه تو ام تب دارم
**
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/3/16- بداهه – ناتمام- ه و یه بدا از کسره برای رحتر خواندن ترانه-
زیبا و دلنشین بود