بالا بروی
؛
پایین بیایی
...
بی فایده است ؛
من تو را
همینجا میان بازوانم میخواهم .
مهران
پیرستانی / سی مرداد نود
_______________________
گـُم
شـــــــو ...
خیـــالی
نیست ؛ دیگر میدانم کجا پیدایت کنم !!
سر راست است ...
همان کوچه ی \" علـــی چپ
\" .
مهران
پیرستانی / بیست و هفتم مرداد نود .
______________________________
از روزیکه
رفته ای ..
من
هم موبایلم را خاموش کرده ام .
بی مصرف
است .
حالا دیگر آن بیــــــرون
همه خط میدهند .
مهران
پیرستانی / اول شهریور نود
_________________________
روزگار
غریبی ست ؛
برای هرکه
\" شــانه \" شدم ...
فردایش گیس
بریده از آب درآمد .
مهران
پیرستانی / اول شهریور نود
_________________________
همیشه با
من یکرنگ بود ...
سیـــاه
ام میکرد .
مهران
پیرستانی / سی ام مرداد نود
___________________________
اگر دیوار من ،
از همه ی دیوار ها کوتاه تر نبود
دیگــــــــر
،
دیـــوار حاشا ، اینقدر بلند نمی نمود ...
مهران
پیرستانی / بیست و نهم مرداد نود
__________________________________
پ. ن
دوستان کوتاه های بالا را تقدیم کردم به برادرانم :
استاد ترکمان ، که هر بار دلیلی میشود برای ماندن و قلم زدن .
مدیران سایت ( فکری ، زرین قلمی ی عزیزم )
و نهایتا برادر مهربان ، هنرمند و دل پاکم ، رضا محبی راد ( مجنـــــــون )