يکشنبه ۲۷ آبان
ذهن باکره شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۰۸ شماره ثبت ۴۷۴۹۷
بازدید : ۷۸۸ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
ذهن خورشید از تمام خاطراتش خسته است
در کدامین روز ، قلب عاشقی نشْکسته است؟
شهر می سوزد از این عالیجناب زرد پوش
قلب های سنگی مردم ولی یخ بسته است
از قفس های میان سینه ی هر مرد و زن
بلبل زخمی عشق پاک ، گویا جسته است
جای آن ، با کوله باری از هوس های مدام
جغد شوم خودپرستی و ریا بنشسته است
در زمانی که زند ، هر لا ابالی ، لاف عشق
شیربودن راچه سودی تاکه خر سردسته است؟
ذهن باشد باکره بهتر ، که زاید عشق ، چون
قاتلی هم بستر این کودک نو رسته است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.