جمعه ۲ آذر
به شادیِ نهایت می سرودی شعری از زهرا حسین زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۴۴ شماره ثبت ۴۷۴۷۵
بازدید : ۳۵۱ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسین زاده
|
چو دانستی ، رها هرگز نبودی
به شادیِ نهایت ، می سرودی
ندانستی نرفتی ، از پی علم
خماری کردی و ، دائم غنودی
|