يکشنبه ۴ آذر
سراپا شور بودی شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۴۷۳۱۸
بازدید : ۶۷۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
سراپا شور بودی
ترادیدم سوار نور بودی
سراپا غرق شعروشوربودی
نگاهم موج گیسویت گره خورد
نفهمیدی بسی مسرور بودی
کنارم بودی اما گوئی انگار
هزاران سال نوری دور بودی
شمیمت قابل احساس ؟ اما
خودت با حوریان مشهور بودی
گمانم با پریها هم سخن ؛ یا
کلاف کهکشان محصور بودی
تو ای زیباترین زیبای هستی
برای فتح دل مامور بودی
مثال هدیه از جانان رسیده
درون قلب من ممهور بودی
تو بودی من ندیدم ، وای برمن
دلم گفتا به چشمم ؛ کور بودی..؟!
پیرنظر."سلیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.