يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
حقوق گربه را
هرچقدرهم
سروقت پرداخت کنی
بی حقوق می شود!!
************
درد داردلحظه ها
درآغوش این شب مضطرب،
وبدترازهمه سمفونی تکراری
سگها که وحشیانه می خراشد
گوش ودل شهررا
ویادتوکه دل مرا!!
واق
واق
واق
خیس عرق شده ام
اما دلم می خواهد محکم این
پنجره را ببندم
به روی این نسیم روحبخش بی گناه
که همیشه عاشق است
مثل من ونوازش می کند
حتی آنهایی را
که دوستش ندارند!!
*****************
خواب راگم می کنم
وقتی یادتو می افتم
یادتوکه محبتم را
لقمه لقمه خوردی
وچشمهایت را بستی!!
***********
می گویند
گربه ها بی حقوقند
اما گاهی دست برسر
یک گربه ی غریبه بکشی
بهترازاین است که
از سگ های خانگی
وفا طلب کنی!!
که هنری
جز پارس کردن ندارند!!
**********
پانوشت:
گاهی زندگی روی گسل زلزله آرامش بخش ترو دوست داشتنی تراست
ازبودن کنار آدمهای به ظاهر آرامی که مثل موریانه ها به جان بشر می افتند
وخاموش وبی صدا خرابکاری می کنند!! ساختمان های خراب زودبازسازی می شوند
اما خدانکند باوری لطمه بخورد... که بازسازی اش کارحضرت فیل است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل من ونوازش می کند
حتی آنهایی را
که دوستش ندارند!!
سلام و درودی پیوسته دارم خدمت حضرت استادم بانوی واژه ها سرکار خانم جمیله عجم صبح عالی بخیر و شادی بانوی مهر و با نشاط شعرناب چقدر مسرور و خوشحالم که اولین خواننده افراغ اندیشه های زیبایتان هستم مرحبا
خودتان می دانید اهل نقد در سطح سایت نیستم گرانقدر اما همینکه این سروده را می خوانم و می بینم عجینی از عشق و اندیشه در ان نهفته و اشکار به تبلبور می نشیند یعنی در راس قله افراغ اندیشه است. همیشه در اوج باشید استادم مرحبا