سه شنبه ۱۵ آبان
تلنگر شعری از حمیدرضا عاشوری (حامی)
از دفتر baran نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۰۵:۱۳ شماره ثبت ۴۶۵۱
بازدید : ۱۳۰۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)
|
تو را گم کرده ام خوبم
تلنگر میزنی بر دل
که پیدا کن مرا ای یار
که من پنهان شوم تا کی
تو را آغاز با من بود
ولی دل مرده ام امروز
تماشا کن مرا ای یار
تماشا خانه ام امروز
میان قصه دیروز
همیشه خنده میکردم
لبانم را به لبهایت
عزیزم هدیه میکردم
ولی امروز با گریه
صمیمی وهم آغوشم
میان غصه ها غرقم
یک آهنگ فراموشم
تلنگر میزنی بردل
که پیدایت کنم از نو
ببینی قلب پیرم را
که من غمخانه ام بی تو
تو را گم کرده ام آری
تو پیدا کن مرا این بار
که چشمانم نمی بیند نگاهت را به من بسپار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.