دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
|
«دوستت دارم ای دوست!»
دوست دارم دو چشمت را
که چون چشمان آهوست
و لبخندت
که پُرشهد است و شیرین
بیانت را
که موسیقی جانهاست
و فکرت را
که پرواز است در اوج!
و عشقت را
که بارانِ روان است
و روُیت را
که مهتابی است بیتا!
درودت
نسیمی در سحرگاه!
و رقصت را
و بِدْرودت
نفسگیر است و زیبا!
...و هم، ای دوست!
واپسین کلامم:
دوستت دارم ای دوست!
ای دوستتر از جان!
ای دوست!
آذر 1388 خورشیدی
مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
1.همان گونه که تا اندازهای بسیار، روشن است، واژۀ «فریبا» در اینجا، صفت است.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مجدد..حضرت عشق... برادر بزرگوارم.. به من حقیر لطف دارید.. مهربانیت را می ستایم... / / // // | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
بسیارزیباست