چهارشنبه ۱۶ آبان
چاره چیست؟!! شعری از ساغر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹ شماره ثبت ۴۶۳۹۲
بازدید : ۳۴۲۵ | نظرات : ۱۳
|
|
قلب من بازم تو را کرده بهانه، چاره چیست؟
همدمم شد درد دل های شبانه، چاره چیست؟
من تمام شهرها را زیر و رو کردم ولی...
از گلم پیدا نکردم یک نشانه، چاره چیست؟
نیستی و در نبودت کل غم های جهان...
همچو مرغی در دل من کرده لانه، چاره چیست؟
در قنوت هر نمازم سیلی از ناگفته ها...
جای اشک از چشم هایم شد روانه، چاره چیست؟
کارم از درمان گذشت و عشق تو کنج دلم...
نازنین حالا که کرده آشیانه، چاره چیست؟
سوختم در آتش هجرانت ای یار غریب...
جز شکایت کردن از جور زمانه، چاره چیست؟
در فراز بی کسی ساغر نویسد باز هم...
در ثنایت چند بیتی عاشقانه، چاره چیست؟
#سیده_فاطمه_آل_مجتبی_(ساغر)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.