يکشنبه ۴ آذر
شکارم اردک ومرغابی است شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۴۶۳۴۶
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
می روم دکتر ولی داروش یادم می رود
موش دارد خانه مرگ موش یادم می رود
مرغها را من سر شب توی آغل می برم
ناگهان از جوجه وخرگوش یادم می رود
مرد صیادم شکارم اردک ومرغابی است
میروم کوه وکمر از قوش یادم می رود
گاه وقت استراحت نقش صورت می زنم
وقت رنگ آمیزی از ابروش یادم می رود
می روم حمام تن را لیف وصابون میزنم
کف که می مالم به تن از دوش یادم می رود
ادکلن را می خرم با عطر خیلی هم گران
می برم منزل ولی از بوش یادم می رود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.