يکشنبه ۴ آذر
بروکه مردودی شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ۲۳:۳۴ شماره ثبت ۴۶۲۹۳
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
برو که مردودی
همیشه صورت ماهت به مهر می خندید
شبیه بغض نگاهت ؟ مگر غم اندودی
شکایت از که بنا کرده چشم آهویت
تو که همیشه چو بلبل گل آشیان بودی
من از قساوت دوران دل آتشین بودم
تو با نگاه غمینت به دردم افزودی
ندیدی ام ؟ بسی او را بهانه می کردی
دریچه دل خود با نگاه بگشودی
من از تو زنده و تو با تمام بی میلی
اشاره کردی و گفتی ، برو که مردودی
گذشتم از خودم آری ؛ شکسته دل رفتم
شنیده ام که تو هم بی من ات نیاسودی
خبر رسیده که در منجلاب افسوسی .؟
غریق آهی و در شور زار ؛ فرسودی
تو در.خیال رقیبان هنوز می رقصی
فقط برای " سلیم " از تبار نمرودی
پیرنظر "سلیم"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست