جمعه ۲ آذر
باب المراد ی مادرم شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۵۹ شماره ثبت ۴۶۰۸۷
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
مادر سلام ای باوفا ،ای معدن جود وسخا
هرگز ندیدم مثل تو ،پاک و زلال و با صفا
باب المرادی مادرم ،از نوکرت دل میبری
مادر نبینم گریه ات ،با خنده ات زیباتری
یادم نمیره صبر تو، بر آن سماجت های من
خم گشته نخل پیکرت، بر زیر حاجت های من
تو با سخاوت هستی و،هستیِ من از هست تو
در راه ایثار و وفا ،کس نیست بالا دست تو
با هر نسیمِ مِهر خود ،گُل را مصفّا میکنی
کُن فَیَکون دربند تو ،وقتی که لب وا میکنی
یک ذره از خاک جنان ،اُفتاده بر روی زمین
مادر شدو از دستِ تو ،هرگز نمی گردد غمین
امروزه صد ام البنین، در شهر ما پیدا شده
بارِ دگر در سوریه، چون کربلا بر پا شده
عباسها با زینب و ،بار دگر سر میدهند
از شاخهٔ تن بلبلان سوی جنان پَر میدهند
#مختارم و با این قلم ،مادر منم رزمنده ام
قلبم جراحت دیده و یابن الحسن شرمنده ام
تقدیم به عباس پروران این مرز و بوم
روزتان مبارک
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.