سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
سیزده بدرِ کاریکلماتوری
1- یکی از راهکارهای پایین آوردن آمار طلاق ، جلوگیری از ازدواج است .
2- تا آمدم پایم را از گلیمم دراز تر کنم ، فهمیدند قد کشیده ام .
3- آهن زنگ زد ، من گوشی را برداشتم .
4- چون زیاد از خواب می پرم ، مشاورم رشته ی پرش ارتفاع را پیشنهاد داد .
5ـ شکارچی ها برای کشاندن شکار بسمت خود ، داعش را به جرگه می فرستند
6- برای اینکه مُچِ او دوباره در نرود ، دکتر به دستش دستبند زد .
7- چون آزارش به مورچه هم نمی رسید ، آزار جنسی او را قابل اغماض دانستند .
8- گرگهای تلگرامی، چوپان ها را جذب گروه خود نمودند .
9- از شکوه و جلال او تقدیر نشده ، باید پس از فوتش یه تشییع جنازه باشکوه بگیریم .
10-با فروتنی نمی خواست کسی از معرفتش بویی ببره ، بنابراین بوگیر به خودش میزد
11- چون او شاعری اهل دل بود ، جیگرکی محل هوایش را داشت .
12- قبل از اینکه دهکده را بچاپه ، دختر ترشیده ی کدخدا را گرفت .
13- یکی از دلایل جلو کشیدن ساعت در نوروز این است که میهمانها فکر کنند دیر وقته و زودتر خداحافظی کنند .
م رافعی ، ۱۳۹۴/۱/۱۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.