يکشنبه ۲۷ آبان
کویر قلب شعری از رحیمه نیکوحرف
از دفتر نقاب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۰۷:۴۲ شماره ثبت ۴۵۸۶۵
بازدید : ۱۰۷۹ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب رحیمه نیکوحرف
|
(نیازارم دلی دل را شکستن خوب نیست )
ورنه هرکس این هنر در قلب خود دارد بسی
در کویر قلب تو گل کاشتن باشد هنر
ورنه هرکوری میان باغ می کارد بسی
من همان دلداده ام در گوشه ای باشم غریب
در نبودت چشم من بدجور می بارد بسی
باید از خیر دوچشم خویشتن هم بگذرم
طعنه ی چشمان تو این حرص در آرد بسی
منطق لب های تو دل را به یغما می برد
دل به دست آور که عشق و شور می آرد بسی
من به تو دلبسته ام نشکن دلم را بیش از این
از تمام جان برایت عشق می آید بسی
رحیمه نیکوحرف (ترنم )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید سعید باستانی نوروز را به شما بانوی گرامی و خانواده عزیزتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم زنده باشید به عشق