دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر جواد آتشبار (غافل)
آخرین اشعار ناب جواد آتشبار (غافل)
|
........«دل پروانه».....
باز از هــِجر تو آتش ، به تن خانه فتاد...
هوس دیدن تو ، بر دل دیوانه فـــــتاد...
دام آن دانه خالت ، ز دلم تاب گرفــــت...
چشم مرغ دل من ، تاکه برآن دانه فتاد...
از غمت دسـت به دامان می وباده شدم..
مثل هر شـب قدمم باز به میخانه فتاد...
بنگر هجر لبت ، با دل بیـــچاره چه کرد...
کز فراقــش لب من ، بر لب پیمانه فتاد...
عطرگیسوی توعقل ازسـرعالم ، بُردست..
هرزمانی که به مویت ، گذر شـانه فتاد...
ای بهار دل من ، رفتـی و دل پرپر شـُـد...
دسـت بیرحم خزان ، بازبه گلخانه فتاد...
شمع رویت به کجا نور دهد؟! نور خُـدا...
حسرت طوف سرت ،بر دل پروانه فتاد...
#جواد_آتشبار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا و دلنشین
سال خوبی داشته باشید