يکشنبه ۴ آذر
طرب آغاز شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۹:۰۰ شماره ثبت ۴۵۵۶۳
بازدید : ۴۸۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
مژده وصل تو کو ؟کزسرجان برخیزم
طایر قدسم و از بام جهان برخیزم
_______________________
طرب آغاز
مژده آمد که می آیی پرپرواز شدم
زدم آهنگ رهایی همه تن ساز شدم
جان برقص آمدوگفت ازتو بخوانم همه شب
من هم از باب اطاعت طرب آغاز شدم
سفره دل بگشودم سر راهت با عشق
جام دیدار زدم سرخوش آواز شدم
عاشقی را ز تو من وام گرفتم ،گل من
من بی نام ونشان با تو سرافراز شدم
گوهر مشرقی ام ، مهرجهان تابش من
تار گیسوی ترا شانه به صد ناز شدم
تا شنیدم که رسیدی به حریم دل من
آسمانم تو و من ماه پر از ناز شدم
پیزنظر " سلیم "
دررکاب لسان الغیب الرجمه سه شنبه 10/22/95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود