يکشنبه ۲۷ آبان
رند خمخانه شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۹:۱۲ شماره ثبت ۴۴۸۶۱
بازدید : ۵۳۵ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
اي جانِ من ،جانان من، اي قبله و ايمان من
آرامشي بر جان من، يارا توئي سامان من
زيبا چو يک حور وپري ، جانا مَلَک يا بشري؟
منير چون قرص قمري ، روشن کني ايوان من
شيرين چو يک افسانه اي، هم ساقي هم پيمانه اي
تو رند آن خُمخانه اي ، باشد که باشي آنِ من
در چشم من عشوه گري ، دلداده اي يا دلبري ؟،
بر روي خود کن نظري ، تا رحم کني بر جان من
يک شب چو من درويش شو، يا با رقيب بي خويش شو
بر چهر غمها ريش شو ، تا خود شوي درمان من
تيغ بر دل "هاوار"زن، زين زخمها بسيار زن
در شهر بيا و جار زن : کين دل شده ويرانِ من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.