يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
شعر به زبان کوردی فه یلی که لهجه ی رایج در بین ساکنان خانقین عراق مندلی عراق ایلام سومار قصر شیرین خسروی اسلام اباد شهرستان سیروان و ملکشاهی ست
ودر سوگ دو عزیز از دست رفته سروده شده امیدوارم جان حس و کلامم رو بیان کرده باشم
معفر صید محمدی(هاوار)
يه کي خا موش کرد چراي ما لـدان
ئه جه ل سه ر بري هه ردو ئيا لـدان
که سي نه يو برسي وه نا له نا لـدان
بره سي وه فرياگ جه سه و حا لـدان
بره سي وه زيــم ده س ئو پا لـدان
ئي سه فـه ره چيو رمان ما لـدان
له ما شــين که فــتــن هه رد گ وه بي که س
هه ر چگ داگ کردن که س نيو وه داگ ره س
ئه زانم ئه جه ل نيا وه پي دان ئه مان
له نا و شاري قـــوم خــويـــندان رژان
خــوينــدان رژان له ده ر مـــه ســو مه
جـفتـه شيره گه ي مه رحوم جه سومه
جــفتـي شــيرم چيو فــه ن شـير ژيان
هه ر دگيان چـيونه وه زه خمي گران
جـــفتـــه شــيره گــه ي هه ر دگ لــه يه ک ري
مه رگ نيشت ئه و که مين هه ر دگ په ي له په ي
خووه م بو وه قوروان زه خمي گراندان
له زه ماني مه رگ که س نيو وه باندان
به ل که ت بکرديات ئه لاج گياندان
سيه پوش نه ويان کول دود ماندان
هه ي داگ هه ي بي داگ هه ي هاوار هه ي رو
حــسين ئو جـــوا د م هــه ر دگ هـــا نه کو
مــه ر يه هـا نه کــو د يا ريان نيــه
د يا ريا ن وه نـا و برا لـــيان نيــه
برال چه بيوژم وه ئه سخه ر ئو مه ي سه م
قا مـه تـــيان چـه مـي لــه ژير با ري خــه م
برا ل کي کرد گه نــفــريــن نــزا د ا ن
خالوان خه مين بيون وه ناو ئه زا دان
خــوارزا لمان چــيونه مـه نيمـه تــه نيا
يا ئيــمــه کــوريــم يا ني نه ي د و نيا
وه ره ديف نيشتن هه ر دگ وه ر ئو پيشت
هــا کــو حسـين خا ن گـه پ برا ل گيشت
داگــم په ي جـــواد شـــــيره گه ي ژيان
قــه د بالا شــيرين ويــنه ي روسته مان
|
|
نقدها و نظرات
|
زور جوووان کاکه هاوار گیان مانا بیت و سربرز ژیاند پر له ئوین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وه رد نامت جور جورم هه ی وطن
هور دلی نور چیه می ت بزان
دور ده خاکت کور کورم هه ی وطن
سامه زه مین پیشت دشمن ده بانت
تا بزانی چه پر زوزم هه ی وطن
فدای خاکت مال و گیانم آولا
تا بنوری تا کو نورم هه ی وطن
بوگه تیر ده س خودا به دگه رت
آمینی بوش ت وه نورم هه ی وطن
ئه ر شهید بوم لاله سوز بو ده خاکم
عشق تنه ها ده گورم هه ی وطن
محمد رضا رشیدی
سرورم مارا به یاد منطقه و اب خاک و هم نژاد هایم انداختی درود خدا بر همه شهیدان وطن و شما بزرگوار عزیز که این گونه زیبا یاد و خاطره سلحشوران منطقه مانرا زنده کردید