يکشنبه ۴ آذر
حلوای ظفر شیرینتر است شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۵۱ شماره ثبت ۴۴۷۳۲
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
باغبانی گفت قند نیشکر شیرینتر است
من به او گفتم نه! حلوای ظفر شیرینتر است
دانه فتح وظفر وقتی به بهمن گل دهد
شور وغوغایش به باغ و بوم وبر شیرینتر است
مزه هر نقش با کوشش شود با مزه تر
پیش هر فرهاد تصویر تبر شیرینتر است
جنگ با کوشش درآخر حاصلی شیرین دهد
ترس اگر نابود گردد این خطر شیرینتر است
سبزه ها ودانه هاهم عاشق اند اما فقط
کوشش وشیدایی نوع بشر شیرینتر است
مرد کوشاجاده را بر خانه ها ترجیح داد
چونکه او دانسته رنج این سفر شیرینتر است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.