جمعه ۲ آذر
خداي گم شده در غيب شعری از سید حسین عمادی سرخی
از دفتر دلنوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ شماره ثبت ۴۴۳۶۴
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سید حسین عمادی سرخی
آخرین اشعار ناب سید حسین عمادی سرخی
|
خدا را در خودت ديدي؟
و زيبائيش را حس مي كني آيا؟
دلت گرم از حضور اوست؟
خوشي با اين رفيق نو؟
ولي افسوس
كه هركس با خداي خويش يك تن شد
چو منصورش جزا دارست
و سنگ مردم غافل
و تكفير مريدان خداي گم شده در غيب
و افسون سازي مردان نا آگاه
كه آه اي مردمان كور
اينجا يك نفر خود را خدا داند
بلي تقدير از روز ازل اينست
هركس با خداي خويش يك تن شد
ببايد مهر خاموشي به لب گيرد
و از لذات اين وصل الهي دم فرو بندد
و با مردم نگويد راز
و بيچاره كساني همچو من نا آشنا با سر
كه يك عمر است با خود ميكنم نجوا
چرا آخر خدا اينقدر نا پيداست؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و شورانگیز