يکشنبه ۴ آذر
دیر گاه شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰۷:۵۹ شماره ثبت ۴۴۳۰۳
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
شعر تو را عشقِ مقدس سرود
مصرعی از زاویه ی من نبود
هم سفرِ ابرم و از جنس آب
پاک شد از خاطره ام خاک و دود
مهر و محبت هنر سنگ نیست
دود به ده دوده برآ رد فرود
مرد به مقصد نرسد بی تلاش
راه به جایی نبرد مرده رود
گر بتوان دست زدم دیر گاه
زود رسیدم به توان وجود
هر که به هرشیوه توانمند بود
نقد زده و نقش مرا آزمود
د فتر تمجید و تملق به بند
مرد به نا مرد نگوید درود
مردم ازخواب برون ریخته
چشم که خورشید نبیند چه سود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی سرودید سروم مرحبا
در ضمن امیدوارم استاد عزیز بیشتر از حضورتان در بخش های گفتگوی ازاد و مسابقات یک عکس و یک سپید بهرمند شویم