يکشنبه ۲۷ آبان
تلخی بی پایان شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۰۹ شماره ثبت ۴۴۲۷۳
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۵۴
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
خانه خالی از نوای ساز ، گویا بهتر است
تو برای دیگری کن ناز ، گویا بهتر است
پیشتو وقتی هوس باشد ملاک عاشقی
عشق پاکم گر نشد احراز گویا بهتر است
درد را تسکین ندادی ، ای طبیب بی وفا
از خدا خواهم اگر اعجاز،گویا بهتر است
گِل بگیرم بر دهان دل اگر یادت کند
لال باشد این سخنپرداز،گویا بهتر است
هاجر از آن تو ابراهیم ، هجران سهم من
سوی زمزم میکنم پرواز ،گویا بهتر است
باز با باز و کبوتر با کبوترها خوش است
دور باشد از کبوتر «باز»،گویا بهتر است
قصّه ی پایان تلخ و تلخیِ بی انتها
بار دیگر می شود آغاز ، گویا بهتر است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
باز با باز و کبوتر با کبوترها خوش است
دور باشد از کبوتر «باز»،گویا بهتر است
درود برادربزرگوارم
غزل بسیارزیبا ودلنشینی بود
احسنت لذت بردم
تمام ابیاتش دارای تصویرهای ملموس زیبا بودند
آرامش، زن دلانگیزی است که در نزدیکی دانایی منزل دارد. (اپیکارموس)