پنجشنبه ۱ آذر
کوه قاف شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ۲۲:۵۹ شماره ثبت ۴۴۲۱۷
بازدید : ۱۳۳۳ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
در حیرتم چرا دل تو، آبِ صاف نیست
تیغ کشیده دست تو هر گز غلاف نیست
مرغ دلم با شاخه ی زیتون بسوی توست
ما را سَر ِ نزاع و جدل یا مصاف نیست
جانم فدای دوست نمایم اگر چه هم
در راه دوست جان گرامی کفاف نیست
در جای اخم غنچه لب را گره کشا
این پسته دهان تو را چون شکاف نیست؟
باران که نام داده تو؟ با طبع سر کشت
؛ باران که در لطا فت طبعش خلاف نیست؛
کی کرده ای قبول که بر من چه رفته است
گاهی سکوت هیچ کم از اعتراف نیست
کردم سراغ دوست ز پیری، مرا بگفت
حتی که یار خوب در آن کوه قاف نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
گاهی سکوت هیچ کم از اعتراف نیست
کردم سراغ دوست ز پیری، مرا بگفت
حتی که یار خوب در آن کوه قاف نیست
درود استادبزرگوارم
بسیارزیبا قلم زدید