يکشنبه ۴ آذر
نام دیگر من شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۷:۱۱ شماره ثبت ۴۴۱۹۶
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۵۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تابه چشمت نگاه می کردم
خویش را اشتباه می کردم
نام ِتو نام ِدیگرِ من بود
در غزل اشک و آه می کرده
سر به سجاده بود و دل باتو
بندگی را تباه می کردم
لحظه ها را برای با تو شدن
به تخیل سیاه می کرد
نامه و مشق ِعشق بازی را
از خدا هم پناه می کردم
بیت های فروغ چشمت را
زمزمه زیر ماه می کردم
تو همیشه صدای من بودی
من تورا تکیه گاه می کردم
نفسِ من بودی و نفهمیدم
هر چه کردم گناه می کردم
زیر پایان زندگی بنویس
سالها اشتباه می کردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بیت های فروغ چشمت را
زمزمه زیر ماه می کردم
تو همیشه صدای من بودی
من تورا تکیه گاه می کردم
نفسِ من بودی و نفهمیدم
هر چه کردم گناه می کردم
زیر پایان زندگی بنویس
سالها اشتباه می کردم
واییییییییییییی
امروزچه خبره تواین سایت
ازهمون بالای صفحه کلی غزل ناب خوندم
دست مریزاداستاد
زیبا وروان ودلنشین بود