جمعه ۲ آذر
تابوت اجباری شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۵۵ شماره ثبت ۴۴۱۷۷
بازدید : ۱۱۲۸ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
من خونه مو چن ساله گم کردم
هرشب توو رویای تو می پوسم
دارم خودم رو دور میریزم
از بین عکسایی که می بوسم
♫♫♫
ته مونده ی دنیامو می ریزم
روی همین تابوت اجباری
دل می کنم از زندگی باتو
از اعتمادی که به من داری
♫♫♫
سرگیجه میگیرم توو این سلول
ازاعترافات دلم خسته م
با هر قدم نزدیک میشم به
داری که رو دیوار می بستم
♫♫♫
کابوس و پوچی سهم فردامه
خاموشی لبریز فریادم
حس امیدی توو وجودم نیست
من آ رزوی رفته بر بادم
♫♫♫
یک عمره با این قصه درگیرم
دردی که دنیاموبغل کرده
تصویرمات ومبهمی از عشق
دنیامو تووی غصه حل کرده
♫♫♫
من زندگیم رو ریتم تکراره
عادت به این دیوونگی دارم
بی تو تموم بغض مو هرشب
رو شونه ی دیوار می زارم
♫♫♫
دنبال یک احساس بی نقصم
احساسی که بی انتها باشه
رویای تو بامن نبود اما
شاید یه جای دیگه پیدا شه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.