يکشنبه ۴ آذر
خاطره شعری از پویا نعمت الهی
از دفتر خاطره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۵۴ شماره ثبت ۴۳۸۹۸
بازدید : ۱۳۲۷ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب پویا نعمت الهی
|
"خاطره"
طبق معمول تو رفتی و دلم تنها ماند
بین تکراریِ این خاطره هایت وا ماند
سهم من از تو: فقط _دلهره و زخم زبان_
سهم تو: _ بوسه ی من ....روی لبانم جا ماند!
باز "سارا" به دلش خورد که عاشق نشود...
باز بغضی وسط حنجره ی "دارا" ماند
باز "مجنون" دل خود را وسط آتش برد...
همه اش سوخت فقط خاطره ی "لیلا" ماند!
مردم شهر نشستند و تماشا کردند...
که چرا خواست؟ چرا گفت؟ چرا تنها ماند؟!
تو که رفتی همه گفتند که عاشق شده ام!
تو که رفتی دل من پیش همه...رسوا ماند
پویا نعمت الهی"سینا"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.