شنبه ۳ آذر
تصوری پوچ شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ۱۸:۴۱ شماره ثبت ۴۳۴۴۱
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [29.12.15 07:07]
فریاد سکوت, [29.12.15 07:06]
به نام او که اوست
...تصوری پوچ...
ایینه بیدار شد...
رقص نور
تیرگی چشم گشود...
قد بر افراشت....
مغرور
آیینه ..
آرام آرام
خیره بر خود
در تفکری مبهوم..
محزون
خفته
آیینه در تصوری پوچ...
لبخند لبخند...
تیرگی تنهاییست
تیرگی می شکفد
نور در آیینه می گرید
در سکوت....
اشک شود
اشک ها می شوید
تیرگی می میرد ....
در تصوری پوچ
آیینه ...
لبخند لبخند
تیرگی پرتویی از نور شود...
در تصوری پوچ
نیما آسمند
1394/9/2 21:33
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادربزرگوارم
زیبا قلم زدید